This forum is now just an archive. Use the new Q&A website
It is currently Thu Apr 24, 2014 6:53 am

All times are UTC + 2 hours

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Mensen met OpenERP boekhouding gebruikerservaring gezocht
PostPosted: Wed Mar 30, 2011 10:56 am 

Hallo iedereen,

Ik volg al enkele jaren het OpenERP project en heb het zelfs al een aantal jaren voor verschillende doeleinden in gebruik. Echter, tot nu toe is het er niet van gekomen om het product integraal voor ons bedrijfje in te zetten. Mijn idee is dat het een goed bruikbaar product is als je maar weet hoe je ermee om moet gaan. Maar op een of andere manier lijkt daar de crux te zitten, telkens loop je weer tegen andere dingen aan en werkt het niet zoals je wil.

De informatie over OpenERP - hoewel steeds beter op internet te vinden - is nog steeds erg fragmentarisch en versnipperd (wat op zich logisch is, als je bedenkt dat OpenERP voor veel verschillende dingen gebruikt kan worden en het open source karakter in ogenschouw neemt). Het blijft lastig om op die manier te vinden wat je zoekt. Het OpenERP forum geeft wisselend succes (opvallend is dat het Accounting subforum nog het meeste opleverd, blijkbaar gebruiken veel mensen dus deze functionaliteit).

Enfin, om kort te gaan zou ik graag in contact komen met mensen die OpenERP daadwerkelijk (en met succes) voor hun boekhouding gebruiken. Ik ben bereid om tegen betaling een dagje kennis-overdracht af te nemen teneinde onze eigen OpenERP implementatie een grotere boost te geven. Concreet zoek ik dus iemand die me kan helpen de boekhouding in OpenERP op de rails te krijgen. Bij interesse graag via een pm direct contact opnemen.

Update 01-04-11: Op dit moment is het niet meer nodig om contact op te nemen. Onze boekhouding is inmiddels volledig op de rit. Dank voor alle reacties.

Met vriendelijke groet,

Bob Muller
Attribute ICT-Consultancy

Last edited by oe67@zenweb.nl on Fri Apr 01, 2011 8:34 am, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject: Re: Mensen met OpenERP boekhouding gebruikerservaring gezoch
PostPosted: Thu Mar 31, 2011 10:50 am 

Ik gebruik zelf OpenERP voor crm, facturatie en boekhouden en biedt ook ondersteuning op OpenERP met business partners.

Profile  

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 2 hours

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:

Protected by Anti-Spam ACP